Monday, November 8, 2010

errr.....mmmmm....oooooo...ok :P

act aku xtaw nk update ape kat blog nie..mlsnyer..kerna skang ape yg aku rs adalah.....
NGANTUK YANG AMAT SANGAT...
xdapek nk nolong sbb still kt opis yg buhsan nie..hehehhehe...

*alamak..nape terkeluar lg bumper kete ku..aiyok..taw2 je aku dah nk gaji, ada je nk wat hal..hukhukhuk*
(iklan jap)...:P

last deepavali eve aku balik kg ngn kakak n adik aku beserta my hubB terchenta selaku driver terhormat..drive kete kakak aku yg dah 90% xde bunga tayar..adoiy..risau jer spanjang perjalanan, dahla ada experience ber roller coaster atas lebuh raya MEX..hehehhe..cuak laaagi aku rs..rs melayang2...tp Alhamdulillah, niat suci kitorg nk melawat abah aku yg sakit dirahmati...kami pulang ke Kuala Lumpur dgn selamatnye..

Cite pasal abah aku...
dlm mggu lps aku dpt panggilan dari abah dlm kul 12.30tgh mlm..tengah MALAM ok..bkn siang..hukhuk
di antara perbualan aku n abah adalah...

ABAH: Salam....Pa, abah dapat jemputan nie..kenduri kawen kot, kat Karangan.
AKU: ***so?????(dlm hati je lah...:P)
ABAH: Abah xdapat pi la...hang pi la ganti abah....
AKU: Kenduri sapa bah???Bila kenduri tuh???
ABAH: Laa(sekarang) la....balik la nie...hang kat mana???
AKU:**MAsih blur...kenduri sapa yg urgent sgt nie???***  Pa kat Putrajaya laa...nk balik la nie???kenduri
          tu bila abah???
ABAH:Laa(sekarang) la kenduri tuh....<

letak je tepon aku terus dihimpit perasaan blur yg amat sgt...ape nie???
semalaman aku xdpt tdo pikirkan ape yg abah aku cuba sampaikan nie??kenduri mlm2 buta nie ker???aiyokkk....

so, ke'blur'an aku terjawab kul 8pagi setelah aku berbicara dgn mak aku pg esoknya...menurut mak aku, abah aku mmg slalu ckp sengsorang, selalu ckp dlm tdo...tp mak aku xsangka lak smpai melarat ke telefon...mak aku ckp, mgkin abah aku rindu kat aku kowt sbb tuh num pertama dlm kpala otak dia adalah aku...n akulah mangsa keadaan..honestly, aku pon sngt rindulan mak abah aku....rindu sgt..
sbb tu kakak aku xperlu menuggu lama utk mendapatkan jawapan bila dia tny nak ikut balik kg x...hehehhehehe

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...