Tuesday, March 29, 2011

Acid + Teha

pengantin palong timur (adik azizah subuh)
27 Mac 2011

tangisan gembira sang pengantin





comeynye mira ketawa mcm tue








Monday, March 28, 2011

AYOUB

at last aku dapat kereta pujaan ku...dr aku tingkatan 4 aku teringin sgt nak pakai kete nie...xdpt kete baru dpt kete buruk pon jadi lah..yg penting aku dapat pakai.... nielah Ayoub....ahli baru keluarga ...

ayoub gi palong timur berjalan2...nie trip pertama ayoub ngn parents baru dia...dia sgt behave..gud ayoub

ayoub nie ensem kan..niela adik lelaki baru awang...

Wednesday, March 23, 2011

belon oh belon

17-20 MAC 2011~ berlangsungnya karnival pesta belon panas di putrajaya...tahun2 lps aku xmiss..tp tahun nie dpt tgk belon dr tingkap umah jer, sbb bnyk keje xsiap kat umah..huhuhuhu

sambil pegang grill tingkap, dgn perasaan sedih aku cakap kat laki aku
"abang, nak pegi sana"...sambil menunding ke tapak karnival..aaaaa sedihnya....huhuhuu










Friday, March 18, 2011

mkn2 sampai pengsan...

wawawawwa...arini rezki murah giler..mkn jer keje...nak taw sbb pe aku asyik dpt mkn??sbb ada majlis kat opis...ada birthday party....:P
ni gadis2 yg purak2 je angkat tgn bc doa....padahal diorg dok aim makanan dlm tray..hihihihi
aiyok si wahyu....maziah serius gilerr..hihihihi

ngah pasang2 lilin kat besday cake

serius betul si mazlini cedok makanan..:P kebulur kot...

sedia utk potong kek......

mkn reramai.....

kek yang di wakaf..heheheh

azizah dengan bangganya bangga sbb dapat adiah besday in advance

mke gembira sbb en TK dah izinkan utk mkn..SERANGggggg...
my 'mama' sgt sopan bergambo di sebelah 2nd boss

anje ngn aksi manjanya..mslhnya..manja ker???hehehhe

fizah n boss...senyum jgn xsenyum

kaco jerlah mek maznah nie..bkn besday gurl pong...curik stroberi la tue