Saturday, August 27, 2011

nyah kau penyakit

dah 3 tahun sengsara+terseksa dgn penyakit gatal-gatal yang menular kat badan aku..
dah banyak klinik+farmasi+hospital kerajaan yang aku pegi..
pakar pon dah 2 kali jumpak..
tp still xbaik2 jugak..
malahan makin teruk adalah..
last2 g jugak sensei (tabib cina)..
so far, Alhamdulillah....
berubah dari berubat modern ke berubat tabib cina..
at least dah berkurang...
cme work on parut je lah...
sbb ubat cina nie kuat sangat sampai kesan gatal tu berubah mcm kesan terbakar..
laki aku cakap "dah macam harimau bintang"..huhuhuhu
penyakit silalah berambus....

ni ubat makan ~kalau makan ubat nie mmg mengantuk tahap gaban~ prescription suh makan 2 bijik, tp mkn sebijik pon dah ngantuk tahap zombie

ni plak ubat sapu...kotak kecik amat ~contain pon sket tp arga dia rm12.80~ sekali sapu kat badan dah abes satu bekas dah..

cream picosone nie mmg terbaekk ~bila sapu pedih hanya tuhan yang tahu~ tp amat2 berkesan

tp yang xbestnya..
"amoi aa, u jangan makan itu daging aa, lumbu pny daging....
telur u jgn makan jugak...
ayam pon u jgn makan...
nnti u gatal, garu-garu,
u punya gatal-gatal tumbuh satu badan wooo...."

perghhhh...AYAM tue.....:P
Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments: