Sunday, August 28, 2011

raya raya raya

Setipa tahun mesti ada hari raya kan??aku mmg ske hari raya..special la dr hari2 yg lain..tp yg aku xskenya..setiap kali hari raya bajet mesti lari..dah siap susun dah..utk baju raya+untuk duit raya+untuk kuih raya+untuk duit minyak n tol nak balik raya lg+pahtu bajet nak menziarah tym raya...macam2 nak kena pkir..

macam biasa setiap tahun baju raya aku ready made aje..senang...mls nak pikir nk beli kain lah nak cari tailor lah...
tp bila ready made masalahnya lain pulak...
kesannya sampai pg nie aku masih rasa mcm nak sepak org sbb geram ngn diri sendiri sgt2....
kain muat pulak tue..baju jer...hampagassssssssssssss.......

inilah akibatnya beli baju ready made tp xfitting...xpasai2 aku kena bukak balik n jahit semula sebab sendat tang tut tut...huhuhuhu......siut.....dah xcantik dah baju aku lps d otter

P/S: naseb bek lg selai xsendat..klu x...aku nanges lah...nk beli lg bajet dah lari dah....

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments: