Wednesday, August 3, 2011

dem u're so gojes ^++^

Baru selesai menghabiskan 20 episode Secret Garden. Drama series yg mengorbankan 2 days of my sleep routine..menunggang langgangkan ms tdur dan hidupku selama 3 days in a row...dah 2 hari xtdo n hasilnya aku sakit kpala hari nie...jgk penyebab puasa aku makruh hr nie sbb tdo straight dr kul 6.30pg ke kul 4.30 ptg...dem...



Teruja sgt nak tgk cte ni setelah tgk interview aktor kacak ini Hyun Bin di TVN Korea..sgt2 gojes la nie olang. klu dia senyum bikin hati wa cair woo..n dia adalah sebaya dgn saya..aduis..sejak bila aku ske Korean aktor sebaya..becoz i;m always into teenage n budak2 nye drama series..:) even my hubB pon lebih muda dr aku...aku xske org tua...sbb lg tua kita lg byk tanggungjawab (aku orgnya yg xske tanggungjawab..klu boley nak jadi muda remaja sentiasa..waduh bolehkah)

dia sangat kacak okeh :)
n for more, dis man is very2 talented..his voice is amazing n he definitely can sing!!! Again, i fall for him...aiyok..kena cpt2 mulakan drama series baru utk hilangkan angau aku nih..hakhakhaktuih......


saya sgt hepi okeh...sbb rsnya mcm saya lak heroin dlm cte nie....parah parah...



P/S : tgk cerita ni nanges2 rindukan en suami...miss u darling :(
Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...