Monday, August 22, 2011

Rayyan+Raniya

Last Saturday, terubat jugak windu kat anak2 buah..bukan setakat terubat rindu malah abes sengal satu badan dek kerana karenah budak2 nie...

mle2 nak citer pasai rayyan...dia dah besar, ensem dah dia..tp xsia2 ada tahi lalat kat atas moloot..mmg banyak mulut budak ini...isk isk...









perghhh.....
aku keletihan.....
tengoklah gambo2 kat atas....
mcm2 aksi dia sorg pose....

pahtue si adik raniya lain pulak cerite...xabes2 buli aku suh angkat dia supaya dia boley terbang mcm superhero...pahtue x abes2 panggil abg dia nk cakap dia superhero..n aku superletih tahap maksimum...adoiyay......

buas buas buas...pahtu nanges...buas buas buas...pahtu nangesssss lagi....hehehehehe mcm2 la....


manja betul ngan pakcik dia....
pakcik nak masak pon xboleh
pakcik jomla main ngan anya....



pahtue nangesss sbb rayyan pukul   :P


need to be comfort...cian budak nangesss nie

tgk nie...isk isk..kesian mama dia...

:P
Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...