Sunday, August 28, 2011

anak buah saya sangat macam saya!!

Entri kedua utk hari nie...
kisah anak buah saya yang comey..
si rayyan naufal yang buas tp bijak..
dia sangat bijak okeh
mgkin kecintaan dia terhadap transformer kot..
dia siap ley cerita kat aku semua dlm plot citer robot tuh..
pahtu dia ley tau semua nama robot2 dalam TRANSFORMERS..
dari transformers 1 samapilah transformer 3..
kan saya dah cakap..
ANAK BUAH SAYA SANGAT MACAM SAYA...
sayakan bijak...BLUWEKSSSSSS.....hehehhehehhe

nie optimus prime...bila saya pandang jer lukisan nie, saya dah tau nie optimus prime sbb ada lukisan fire kat tangan tue....

nie sentinel prime...

nie ape ntah nama dia...starscream kot...rayyan ada cakap tp saya dah lupa la pulok.....

semua lukisan2 kat atas tue rayyan lukis semalam....
dia dtg umah ngn mama n anya sbb mama nak otter baju raniya n baju tok....
yelah..semuanya katik2 so baju semua labuh2...
saya jer xkatik..kuikuikui...

ni perbualan saya n rayyan sejurus dia sampai umah:

Lalan : ayyan...napa mama dtg lambat umah lalan
Rayyan : td g Carrefour la lalan...
Lalan : beli ape kat Carefour????
Rayyan : Beli baju kurung satu untuk Anya.....Beli baju BANYAKKKK untuk mama.....(dia senyum....)

hehehhehehe
saya sayang anak2 buah saya mcm sayang anak sendiri
tp bab saya kena panjat..
kena dera jd "mesin masuk duit baru jalan" tue...
kena jadik kuda utk budak2 tue..
tu saya hanginnnn...eeeeiiiii.....geramm je rasa..
mcm nak picit2 budak2 tue....hehhehe

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

2 comments:

Wanie Samani said...

as...nape lalan? comey aaaaaa

Azfa Bt Hj Baharudin said...

pelat la b...spttnya lang...tp ms budak2 dulu diorg pelat...lekat lalan...smpai sekang nie...