Sunday, July 8, 2012

Sweet Couple+Their Sweeties

Ngeeeee...#blushing#
Malu la plop...tak biasa amik gambo cenggini...ahaks!!!

Selalu amik gambo famili sendirik je..selain anak2 buah n kakak abang ipar duai jer.Arini bersamaan 7 Julai 2012 ada permintaan utk amik gambo famili laks...

Alhamdulillah, customer aku bukan orang lain..kawan2 jugak n hubby dia former officer kat opis aku.Sejak dah naik pangkat n pindah jabatan, dah tak jumpe lagi.Alih2 wife dia Puan Nurul mtk amikkan gambo famili dia..malu den!!!tapi buat2 cool..nak suh posing mcm na pon aku tatau..sbb tak penah wat job Family Potraiture...

Firstly, kenalah cakap tengs bebanyak kat Nurul sbb bagi aku chance capture gambo family dia..ske tgk dis one small happy family...anak sulung Pn Nurul amatlah comey sekali..siyes tak tipu, amat2 gojes!!manis amat..n the whole session dia asyik tergelak n senyum..cme dia camera shy!!bila aku halakan lense dia akan menyorok!!malu ngan auntie kot....si merah gelaran di beri!!cantek n lemah lembut sekali... :)

anak kedua si Sofea pulak, comel tp agak serius...pipi dia tegang jer..mcm nak geget2...sweet la famili nie...en nizam pon bg komitmen..best kan ada suami sporting n boley follow plan kite wlupon terpaksa..hehehhehe  nurul mcm biasa mmg sgt havoc la....tak kekok!!!dia pon tak bagi stress kat fotografer..so more to natural one happy family gi beriadah pusing2 taman photoshoot theme ...TQ nurul.... (~")

gambo lom siap edit...bila dah tengok2 gambo mmg keterujaan akan terbit maka teredit lah beberapa keping gambo...ni just macam teaser kasik panas line...hehehhehe...so nurul....ni ada 2 3 keping gambo arituh!!!the rest kena tunggu okeh!!!hehhehehe






harap2 lah puan nurul kite akan berpuas hati dengan hasil kerja aku!!!hopefully lah...takut pon ada, dup dap dup dap je masa nak amik gambo td..takut menghampakan!!!!

P/S : berdoa agar family Puan Nurul Hezrina nie akan bahagia selama2nya..their such a superb family members!!!


11 comments:

iszura said...

santiknye! lehla book kak az lak utk family potrait ek? hehehe

mummyrinazone beauty said...

kak aku dah inform satu blog ttg job.manatau ko ada rezeki melalui bolg aku..hikhik bg commision taw cket.hahaha..kak nnt ko besarkan 1 gambar bleh?bglah free..hahahaha..ko buat gmbr 4 org free.terbaik punya.haha.demand.tengz kak sudi layan kerenah aku n anak2

+ e.z + said...

TERBAEK.
MMG SUKER...
PS: DTG DARI BLOG NURUL :)

Masha Meisters said...

ok...memg cantik :)

follow dari blog kak hezrina...

Azfa Bt Hj Baharudin said...

:) selamat datang....meh2 reramai meriahkan blog saya... hehehehe

Liyana Anuar said...

cantik~ :)

Wonderful Life with Mary Kay said...

Cantik:) Teringin gak nak FS dengan tema.. Brapa rate u amik?

Azfa Bt Hj Baharudin said...

@liza : 2 rat je sy amik ngn nurul aritu...kasik murah2 jer!!! :)

Azfa Bt Hj Baharudin said...

terima kasih..nk bgambr bley köntek2 kte ye.hehe

Azfa Bt Hj Baharudin said...

terima kasih :)

Azfa Bt Hj Baharudin said...

sy amek 2rat.kalau nk bley kontek2..murah2 je.

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...