Saturday, July 21, 2012

Thank You Allah!!!!

Alhamdulillah
Rezeki tuhan nak bagi utk tahun 2011

aku banyak suffer pd tahun 2011, mmg xsangka akan dpt double prosperous
mmg sgt2 xsangka akan dpt rasa gembira sebegini tahun nie..tambah2 lg berganda2 kegembiraan bila en bear pon dapat rasa gembira tahun nie gak...alhamdulillah...bila Allah turunkan bala musibah dan kesengsaraan, percayalah ada hikmah di sebaliknya..Dia tarik satu nikmat tp dia akan bg nikmat yg lain pulak....mmg sangat2 bersyukur!!!!!

nape aku gembira sangat nie????

sbb aku dapat nie...

 

Alhamdulillah

dan en bear plak dapat nie


rasa berbaloi-baloi memendam rasa selama 7tahun kat opis nie....terima kasih sangat2 kat semua sampai membolehkan aku dapat rasa kegembiraan nie..insyaAllah kalau ada rezeki lebih lps raya kita boley makan2 satu opis okeh!!!! untuk en boss aku dah kasik habuan beliau..tp tak sangka lak itew adalah treat pertama dan terakhir aku kat dia...BOSS dah pon kena tukar seksyen!!!

sedih campur gembira...
sedih sbb boss aku sempoi jer n cool n rox!!!!!!!!
gembira sbb dapat rasa suasana baru bcr di bawah pimpinan baru, harap2 org yg ganti BOSS nie,okeh n lagi okeh dr BOSS lama....

terima kasih dan Alhamdulillah!!!!



KEGEMBIRAAN BERGANDA BUAT KAMI BERDUA, 
harap2 tahun nie akan dapat satu lg good news yg kami nanti2kan...amin ya Rabbal a'lamin..tolonglah yer rakan2 doakan kami cepat dikurniakan cahaya mata.....


2 comments:

mummyrinazone beauty said...

wahhhh 2,2 dapat ek?en hatar kena pindah seksyen?lah dia boss paling besh n rock babeh

Azfa Bt Hj Baharudin said...

a'aa..2 2 dpt nurul.alhamdulilah.en hatta kena g admin gntikan en munis y turun ke dasar

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...