Thursday, July 26, 2012

IFTAR ~5 Ramadhan



Assalamualaikum semua...
apa nak post ek sbb mmg xder gambar utk juadah iftar semalam...semalam saya demam, xsihat..mmg xlarat nak ke dapur.hasilnya order je dr en bear....

dia belikan nasi kerabu ngan satey kambing buat saya, dia pulak makan nasi kerabu ngan murtabak daging..semuanya hasil dari PA.RAM SPPK Segambut.Tak taulah nak cakap sedap ke idak, sbb tekak mmg takder rasa pape dah, mata pedih jer...lps makan solat magrib terus BUM....bergolek2, tak larat dah..makan ubat selsema mmg xsedar pe dah la lps ue..en bear bercakap sengsorang je la semalam..orang tu takley tdo..bini num 2 dia masuk spital..hukhukhuk...



ni kat opis tadi..mak ai sejuk menusuk tulang2 sum2..mmg la xtahan..keluar tghari g bazaar sebelah opis, ingatkan boleh keluar peluh, jalan sikit aku mcm dah xkeruan, mmg letih n nak collapse je rasa...siyes tak tahan.sudahnya aku balik awal n tdo....bangun2 ingat kan okeh, rupanya sama jugak..apa nak jadi ngn aku nie...panas sket demam, letih sket demam...

harini berharap agar aku tak seburuk semalam lah..nak settlekan fail2 terbengkalai yg banyak atas meja....harap2 sistem tak bengong lah harinie...bosan wat keje kalau sistem bengong!!!!

k lah...daaa...anyeong!!!selamat berpuasa kawan2....





No comments: