Friday, July 27, 2012

IFTAR ~6 Ramadhan

Tup tap tup tap
dah hari ke 6 berpuasa kot

semalam aku xmasak jugak
disamping demam yg masih berbaki
en bear dah warning awal2 xyah masak
sbbnye...
dia dah kepingin kecur liur amat tengok ayam bergolek2
so kitorg berbuka ngan ayam golek jer lah...
aku masak nasik ngan goreng sayur kucai+tofu jepun

mmmm dap dap dap
tp masak lg sedap kot.bila memikirkan arga ayam golek tue bapak mahal tp rasa tak sedap mana (indah rupa dari rasa) rasa ralat la jugak kami laki bini...tp xpalah bukan selalu pon...biarlah en bear penuhi kecur liur dia dulu..klu selagi tak dapat, tak hilang2 meleleh air liur tu karang..ssh hidup..hehehhehehe

P/S : hari ni nak balik kg kalau jadik..doa2kanlah si teruna Ayoub cepat kuar spital....kesian en bear tak keruan kalau si Ayoub or si Awang sakit.....huhuhuhu

Kepada yg tak tau : Awang dan Ayoub merujuk kepada kereta2 si Bear....hehehhehehe


2 comments:

wan nurul hezrina said...

nama keta tak menahan.siap ada 2 keta lagi...haha tak per nanti dischargelah2.hahaha..

aku puasa ke 7 nie tak jejak bazarr lagi.misi seminggu puasa selamat!

Azfa Bt Hj Baharudin said...

@nurul ~kalau tak demam aku pon mungkin selamat. jd xselamat sbb demam xlarat nak memasak..huhuhuhu