Friday, July 6, 2012

FRIEND MEETING

5 JULY 2012

Jumpe dengan siapa???
dengan mekjue...lama gak tak jumpa budak nie...sebulan kot..hehehhehe

lepas exam Undang2 semua berkumpul kat Perantau Hills
tggu si mekjue n abam Jebat Derhaka

abis je exam Bear dtg amik, dia sanggup amik antar aku exam sbb ssh nak dpt parking kat Sapura@Mines nie.kul 6.30 sku dah ikut dia g keje...sesambil dia wat keje aku mentelaah buku.abis keje gerak g makan pagi pahtu g amek exam..lps je exam dlm kul 12 dah sampai Perantau Hills...kol mekjue dia cakap kul 1..aiyok, ada sejam lagih nih...huhuhu

kami pon melepak sambil layan FB sesambil mengorder nie


indah kabar dari rupa kot
rasa mcm ABC la..cme aku xberapa ske eskrem atas ABC nie....bila mencair terus jd rasa coklat, dah takder rasa ABC...so aku xgemarlah ABC kat cni..ahaks..tp kengkawan lain cakap sedap!!!hhehehhe

dekat2 kul 1 semua dah ada...mekjue pon ada...terima kasih bebanyak sbb nak lanja kami makan.nnti APC boley seround lagi nih..ahaks!!!




kalau makan kat cni memangla menu wajib adalah ayam kampung goreng biasa nie menjadi poojaaannn...sorang mesti amik seketul...sedap n recommended....cme ayam garing sangat sampai keras..tp aku ske pattern cenggini..hahahhha



ni menu aku....paru sambal kat cni memang dah jadi kesukaan aku..sangat2 sedap!!!sedap dari paru2 lain yg ada kat mesia..hahhahaha...

best dapat borak2 ngan jue..walaupon masa kami hanyalah sekejap sangat, aku sangat2 menghargai kesempatan nie...bila2 aku akan ajak bear ke KB lak yer Jue....nnti kita boley borak2 lagi..

PS : seronok dengar Jue cerita...best je keje baru dia sekang....nak tukar jugak, tp nak tukar kat kawasan kampung!!anak dok bandar...hhuhuhuhu


No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...