Sunday, August 28, 2011

adiah besday saya

actually entri nie kena upload masa bulan 7 itu hari
tp sbb saya nie malas
n saya lom wak balik umah adiah besday saya (tinggal kat opis)
so saya update hari nie lah....
lom lapok lg citer nie, sbb semalam saya baru bukak kotak adiah saya..
nak tau x, apa kawan2 saya bg ms besday saya???
saya dapat ni...

Tadaaaaaaaaa.......



ingat nak rasmi hari nie..nak wat cupcake n biskut cornflake..
tp d sebab kan baju yg kena otter tuh..
lps rayalah saya rasmi...
huhuhuhuhuhu

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

1 comment:

Wanie Samani said...

best!!! B ada satu elba ni tp butterfly atas dapur tu jugak yg selesa B pakai membakar2 hihi

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...