Sunday, September 4, 2011

eid mubarak 2011

Mak bgtau Ramadhan 2011 hari2 hujan...n pakcik buat murtabak kat PARAM kulim pon ckp mcm tu jugak..
Tp tym raya cuaca mmg sedang2 elok...mendung ja...Alhamdulillah...

Tahun nie sekali lg aku terlepas semayang raya..pg2 dah bukak dobi, iron baju...
Baju aku+baju laki aku+baju abah aku 2 pasang+baju adik lelaki aku satu suit...
Klu berbayar kaya aku nie..
Baju mak adik pompuan dah iron...pahtu cpt2 dia lari
Nasib bek la abah xg semayang raya (dia dah xlarat dah~so semayang kat umah ja la)
Pahtu nak nengok2kan budak2 kecik yg masih enak tido ~takut karang bangun2 terus nanges2 tgk org xder..pdhal org dah balik semyang raya pon diorg lom bangun..hehhehe

Alhamdulillah..tahun nie sempatla jugak berjalan sampai umah belakang2....
Umah toksu+umah tok njang+umah besfren aku Kak Chah+Umah sape ntah betul2 belakang umah aku tue..gi beraya tp xtau tuan umah pdhal umah tu betul2 belakang umah aku...apa daaa....hehehhe


nmpak bnyk menarik x????nie aku yg wat nie..kahkahkah...kelakar first tym belajaq wat rendang...ok gak ingatkan susah wat rendang nie..rupe2nya ok lah...xlah bnyk sgt bahan2....

tahun nie miskin gambo lah...nape ntah...aku mcm xder mood nak amik gambo bagai...
apsal ntah?????
mgkin sbb xcukup korum kot...abg aku sefamili nggak ada...huhuhuhu

the boys suma dah kuar beraya....
so tggai kamihe ladies kat umah yer..
jgn d tanya mn gambo diorang..:)

P/S:Tahun nie raya mcm kurang meriah, ada sedikit hambar....xpasti mengapa..mmmmm
Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments: