Wednesday, September 14, 2011

Alhamdulillah buat masa ini...

Td g jugak spital....malas punya malas tpaksa g jugak sbb takut melarat..
Alhamdulillah..
hasil diagnose doktor aku xder la penyakit telinga yg pelik2
cme aku ada masalah ngn saluran tinge ke tekak aku yg terkena jangkitan kuman
kata doktor ada bengkak kat saluran sampai menutup terus saluran tersebut
n menghasilkan mukus yg berkumpul memenuhi ruang belakang gegendang tinge
doktor ckp aku dtg awal so mukus tu belum banyak
klu x, mesti dah terjangkit kat gegendang dan keluar cecair putih kat tinge..meleleh jer..nasib aku baek
tp mukus tu dah menghalan keluar masuk udara dan menghasilkan VACUUM
vacuum tulah yg menyebabkan tinge aku berdesing berdengung dan menghasilkan bunyik2 yg pelik
dia mtk aku gne ubat titis dan menasihati berkali2 agar abiskan antibiotik
tempoh dalam 5 hari klu xok baru aku akan di rujuk ke ENT HKL....
harap2 ok sbb aku mmg menyampah klu kena g spital...

ubat2an bekalan utk 5hari...ubat titis tu kecik ja..klu abes comfirm aku g cr kat farmasi ja..jgn arapla aku nak g lg spital..xske.... :'(



Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...