Wednesday, September 21, 2011

open house KLCC Group & Putrajaya Holdings

22 Syawal (masih lagi dalam mood raya)

Aku n kengkawan ngah kenyang lps santap di open house anjuran KLCC Groups & Putrajaya Holdings..bertempat di PullMan Lake Resort, Putrajaya...

makanan Alhamdulillah, sedap, cme lambat topup..selalu kehabisan makanan akibat lambakan pengunjung2 membanjiri ruang Resort...bnyk gerai2 kecik ditempatkan di sekitar kawasan resort, menyediakan pelbagai juadah..

tp, datang dah lambat, kambing dah tak bergolek
dapat makan tulang2 rusuk kambing jer...
tp still sedap la jugak...

yg paling aku n pn azie ske adalah sepit2 ketam yg di goreng..aku n azie kokah sepit2 tue samapi lebam..mle2 ingat ssh nak makan sepit ketam, di tengah2 ramai org..
last2 masa makan, lembut lak kepit2 tue..sedappppp...

makan mmg xambil gambar la, sbb makan himpit2 kongsi kerusi, pahtu tgn kotor, mls nak kotorkan henpon...dahla nak basuh tgn kena g restroom, org lain mkn pki spoon n fork..tp mcm biasa bdk2 baucar mn tau segan (esp group kami)..kami bantai mkn ngn tgn, pahtu basuh sementara ngan air hujan..hahahha

n Ieta mmg nk kena ngan aku, bila dia sengaja menyakat aku ngn John Johnny Jonathan (klu tgk citer Andartu Terlampau, taula apa maksud aku) yg dgn baik atinya cbe menempatkan kerusi aku agar aku xkena ujan yg mencurah2..hahahha...baik kan ati dia. he just try to be a good citizen....hehehheheh...(ngok ngek nya ieta)...hahhahahaha

dah abes makan, ujan da berenti, org dah kurang, kami pon smpatla bergambo sekeping dua gmbo...pki kamera henpon so kualiti adalah sgt rendah.. :P

enjoy the pix....














Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...