Monday, September 19, 2011

may i help u

salam semua...
masih lg dlm mood raya sbb syawal lom abes...
sessi jelajah open house utk minggu ke 3 raya dah pon selesai...
rs2 dah berkilo2 aku telan lemak..
dah tepu agaknya sbb xdah bnyk sgt dlm badan.

tp sekarang bukan nak cte pasal lemak bla bla bla
nak citer pasai helpdesk
seminggu aku di excuse dr jaga helpdesk
sbb aku "pekak"
hari nie xkan nak refuse lg wlupon masih pekak..hahhaha
aku cbe sedaya upaya nk assist n attend semua call..


pening kepala melayan caller nie....banyak pulak masalah tu plak..aku ni pon bermasalah jugak nie...

tp susah jugak sbb tinge kiri lom berfungsi
semua harapkan tinge kanan
nak menulis pon tgn kanan
so jd kekok ya amat
kena kepit tepon baru ley menulis dan bercakap sambil check sistem
masalah sekang sbb nak check sistem kena pakai button TAB..itu yg buat ssh sket tue
yg lain aku masih boley handle...

tengs la kat caller yg cakap kuat..yg cakap slow tu aku jawab ha hu ha jer lah yer..hahahhaha

tensen tensen tensen

p/s: banyak pulak fail bermasalah..ni yg malas klu jg helpdesk ari senin..mcm2 org tepon...adoiyay...
Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...