Friday, July 6, 2012

rentetan besday

suami selalu menyakat..
dah tua2 pon sambut besday lagi...
aku pon jawap...ko hado????hahhahahaha

bukan aku yg nak sambut, kakak aku yg datang terkejut-terkejut bawak kek..Alhamdulillah lah at least ada yg menyayangi n mengingati..hehehehe...firstly nak ucap bebanyak tenkiu for the surprised besday cake..sangat2 appreciate kakak aku sorang nie.selalu bawak kek...n yg paling best aku terperasan, klu utk adik beradik dia akan beli yg mahal2 tp utk diri sendiri kek2 biasa ja dia beli...kesian kat dia!!!

ni kek besday dr akak aku...

red velvet cake



sangat sedap tapi aku n kakak prefer chocolate cake lagi kot
budak2 pon tak makan sangat

dan dia pon ada bagi adiah utk aku!!!

ini adalah kain sembahyang sulam dari Indonesia
Alhamdulillah....dah dapat 2 helai telekung baru utk Ramadhan n raya tahun nie...
satu dari Kelab Baucar n satu dari Kekandaku yg comelll..

maceh..arigato..kamsahamnida...

P/S : terima kasih kepada semua yg menghargai saya with ur besday wish..saya sgt2 suka nooo..suka sangat (ala gedix)..n yg paling terkesan di hati adalah wish dr Rayyan boy my nephew....ala tomey2...

sessi flashback:
ptg besday tu kakak aku aka mama Rayyan tepon

kakak : hye...hepi besday!!betulkan arini besday hang????
aku : #tersipu2 malu blushing noo# tengs!!a'aa arini besday Pa..maceh maceh sbb ingat besday orang.
kakak : ingat tp kompius2 sket...*ngeeeee* jap Rayyan nak cakap ngan hang...
#telefon bertukar tangan#
Rayyan : hepi besday lalan
aku : tenkiu Rayyan.....
Rayyan : Lalan nak ape besday nie???
aku : ermmmmm...Lalan boleh mtk pape ke??
Rayyan : bolehlah...Lalan nak apa???
aku : erm..Lalan nak kereta lah..Rayyan boleh bagi ker??
Rayyan : kereta??? *berfikir seketika*
aku : boleh tak???
Rayyan : Lukis kereta boleh tak???
aku : hehehhehe.....Lalan taknak pape lah..Lalan nak Rayyan jd gudboy ajer...
Rayyan : nanti Rayyan bawak kek g umah Lalan..
aku : *senyum sampai tinge*

suka sangat dapat wish dari anak2..hehhehehe...

n anya(Raniya) gave dis to me....


sweet sangat..bersungguh2 dia terangkan yang gambar orang tu gambar aku n Encek Bear..dia mmg sangat obses ngan pakcik dia aka Mr Bear aku....hahahhaha

Raniya Obses terhadap pakcik dia yg Obes.. :P

malam tu aku goreng bihun kepok jer..inagt nak buat spageti tetapi akibat kesuntukan masa aku tak sempat nak beli bahan2..apa yg ada je lah aku masak..kakak tak makan nasik so aku grg bihun je lah...dahlah termasam...huhuhu...sorry sbb tak sedap!!!

dan sudah semestinya aku akan amik gambo n upload gambo anak2ku yg comel2...







n one more conversation with Rayyan Naufal dat nite #base on below picca#


 aku : Ayyan, nape nama kat baju Rayyan ni Fakri..shud be Rayyan la kan???
Rayyan : *tersipu2 malu*
kakak : nie baju 1 Malaysia *ngeeeee
aku : a'aa ni kan baju Malaysia..
Rayyan : Semua budak kena ada baju nie la Lalan
kakak : itulah, semua budak pakai baju nie...*ngeeee
aku : hahahhahaha......

n Raniya teruja ngan bubble dia stelah Rayyan sedang asyik ngn game....



n playing with mr bear tersayang


 n raeesa plop...
melekat kat mama dia....


my hepi life....


3 comments:

ishahannah said...

tq..bagi rasa kek tu..sedappp...hehe

Azfa Bt Hj Baharudin said...

a'aa sdap jugak!hehe same2 pn ishahannah.sy dah folo blog awak.hehe folo la blik ye!hehe

ishahannah said...

alamak..sy dh lama x update..kene update ni.hehe

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...