Friday, March 11, 2011

korg rs ker ape aku rs????

seronoknya klu sihat. segar bugar kan???tp aku, aku dah xtahan la, gatal2 kat badan nie.klu tgk cermin nmpak gatal2 tue,betul2 buat aku lemah longlai.hancur luluh....fed up dah.tahun lps asyik ulang g spital, klu spital dekat2 xper, ni spital HKL..dahla jauh...pahtu nk duduk dlm bilik pakar, kena belek satu badan mcm tikus ujikaji...aarrgghh...sgt fedap..rindu tym dulu2, tym kulit gebu mulus wlupon xputih mana..nape lps kawen mcm2 penyakit aku dpt????adakah d sebabkan tahap kebersihan ataupon d sebabkan umah aku yg berhabuk sentiasa...mcm na la nak ilangkan habuk2 nie...lps 5 minit sapu, mesti ada balik, yela umah tepi jalan...aku xnaklah jd mcm tahun2 lps...MC cuti sentiasa sbb slalu kna g spital...so aku tahan jer lah...dgn ubat2....huhuhuhu......

No comments: