Friday, January 28, 2011

mummy...ai mis u like crazy....

windu giloss kat mak aku..huuhuhuhu..nak balik kg, tp aku kne proceed project cameron aku. sbb dah lm sgt ngidam nk g cameron xdpt2..boleh je nk balik kg sbb cuti yg pnjg tp terpaksa tahan, memandangkan aku tgh mengalami kekangan kewangan..berjalan punya pasai tpaksalah aku tahan perasaan rindu yg membuak2 n ampir2 meletup nie.....missing u mummy...

raya cina nie famili hubB nk dtg umah lak..rs gembira pon ada, sbb dorg xpenah dtg umah aku...n slama nie dorg anggap aku nie xpandai jg anak dorg..hehehhe..come n see my lifestyle kat cni..ok je aku rs..besar jugak anak dorg..hehehhehe....

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...