Wednesday, January 18, 2012

soklan cepumas buat sang suami...

semalam sebelum tido sesaje jer wat2 soklan cepumas utk sang suami,saja je nak test sejauh mana dia tau aku...laju je dia jawap..konfiden lak tue...hehehhe..

nak tau apa aku tny dia?????
nie soklan n jawapan2 soklan cepumas tue...

1) wana ape yg ayg paling suke???? **pinggggg (laju je dia jawab)
2) apa hobi ayg??? **koreaaaa...tido.....(hahahahha betul2)
3) bila besday ayg??? **3/7/82 la....abg ingat tue...(hehehhe-aku tau dia ingat)
4) apa makanan kesukaan ayg??? **ayam goreng, ko tue mmg pantang tgk ayam...(hehehehhe..betul betul betul)
5) apa pekataan yg ayg ske sebut???? **abang, ayg hari2 asyik abg abg abg...xboley xde abg...(betul2, aku klu bosan aku akan sebut abg abg abg..dlm pelbagai intonasi...)hehehhe

itu antara soklan n jawapan...ada beberapa soklan yg aku dah lupe..klu aku ingat nnti aku update balik..

kesimpulannya...aku bg markah 150% sbb semua jawapan mmg tepat....hehhehehehe

sayang baby bear manyak.....domo domo domo domo chowa......:) peace yo!!!!!!

TQ UOLS.........

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...