Friday, February 6, 2015

Selamat Hari Lahir Kesayangan Beta

Happy birthday buat 
suami.sahabat.kekasih saya 
muhammad fazizul bin dilah
23 Januari 2015

Lebih 11 tahun saya kenal awak
Lebih 9 tahun kita bertunang
Lebih 8 tahun kita di ijabkabulkan

Alhamdulillah

Awak sentiasa ada
Diwaktu senang saya
Diwaktu susah saya
Diwaktu sihat saya
Diwaktu sakit saya
Diwaktu sedih saya
Diwaktu gembira saya
Diwaktu senget saya
Diwaktu tegak saya
Diwaktu gelap saya
Diwaktu cerah saya
Diwaktu marah saya
Diwaktu nangis saya
Diwaktu senyum saya
Diwaktu ketawa saya
Apa jua waktu awak setia disisi
Menemani tanpa jemu

Pinjamkan bahu untuk saya menangis
Pinjamkan tangan redakan sakit
Memberi segalanya agar saya selesa
Selamat hari lahir kesayanganku
Semoga hari-hari mendatang kita
Makin ceria dan bahagia
Setia melengkapi sesama kita
Bijak melayari segala cela
Tabah menutupi segala sengsara
Agar kita tetap sentiasa
Berada disisi setiap masa
Berpegangan tangan melangkah
Ke arah masa depan yang lebih berharga

Saya sayang awak sampai mati saya
Saya sayang awak selama lama
Selagi diizinkan tuhan
Awak sentiasa di hati saya
Selamat hari lahir kecintaanku

Muhammad fazizul bin dilah



Kalau ada yang nak tahu, saya order kek ni dari sahabat saya, Adha. Adha ni lelaki ya, tapi dia buat kek, memang sedap. Ni saya request base on gamba jumpa kat internet. Ala2 Victoria Cake tapi pakai coklat cake. Sebab saya sangat suka coklat cake dari Adha ni. Silalah order kalau nak try. Servis okay, siap delivery ke opis lagi ha.

Boleh tengok-tengok:

FB : MentegaKeju
(silalah LIKE yer..kadang2 ada masa dia wat happy hour sapa yang like dapat 10% diskaun lagi)

Atau kalau nak fon number dia, leh komen kat bawah ni yer/emel saya pon boleh

K...Bai :)

2 comments:

Wanie Samani said...

pm stoberi tu sis... tempting sgt nmpknye tuh!

Azfa Bt Hj Baharudin said...

hahahhaha...pm stroberi je yer...hehhehe

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...