Tuesday, December 28, 2010

pagi yg ceria....:P

Salam 1 Malaysia.... heheheheh

Pg nie aku dtg kerja jugak stlh bercuti slama 5hari. mlsnya nk kerja, sbb spanjang cuti nie aku kerja tdo n mkn jer..heheheh..biasalh balik umah mak mertua mn la ada kerja utk aku...hihihii....relax jerk...

Hr nie...
* mood okay (wlupun sakit pewut dr smlm akibat sambal taun mak mentua aku yg HOT n SPICY tue..hehehe)
* cme mengantuk sbb dah terbiasa bgn kul 9 tym bercuti hr tue...
* perut kenyang...mkn ns bekal si Rus n masak KOMAK (msk kurma) cik rinie yg mabeles....sedap laaa....

so, aku nk mulakan kerja aku yg tertunggak nie.....adiosss....

P/S: aiseyman..kene baca pulakkkkkk.......mlsnyer

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...