Thursday, April 19, 2012

Verangan jer aku!!!

Dah lama aku ngidam nak wat photoshoot utk baby..aritu ada rasa nak offer kakak, nak tak wat Photoshoot utk Raeesa..nak pinjam baby sesape nak try amik gambo mcm gambo2 kat bawah nie.....comel sangatttt!!!!

aku ni verangan jer kan..arituh tingin nak wat photoshoot utk maternity tp xder sape pon yg sudi jadik talent/model aku..cian aku kan???sgt2 cian kat diri sendirik....nak tunggu beranak sendirik ntah bila la kan...lg pon klu aku mengandung takkan aku nak amik gambar aku sendirik...

Klu gambo baby mungkin la boley





semua gambar hasil google jer...wat cth jer...tengs Google n sumber gambo..pinjam ek!!!! :)

comei kan???arituh akak aku ada ckp yg dia tingin nak wat gambo Raeesa mcm nie..harap2 dia cakap betul2 lah...tp haritu sbb bz sgt, aku pon xkompom pape...xsabarnyer n suspen gak, klu2 hasil aku xjadik mcm dlm gambo nie....hihihihihihi

tu yg dlm flowerpot..kat bawah nie dlm basket n bawah blanket lak....still kiut!!!sbb model kot...hehehhehe









best kan klu dpt amik gambo macam nie...aku try anak buah aku dulu, klu menjadik, korang2 nak jugak ker gambo anak korang di ambil????

bley calling2 after dat okeh!!!

kita tetapkan harga...ahaks!!!!
##very the verangans##

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...