Thursday, April 26, 2012

Ustaz Don La Sangat...

Siyes Tak Tipu!!
Aku xkenal sangat sapa Ustaz Don, cme yg aku tau dia sangat femes dan kata org dia kacak. Dan aku pun tak pernah bukak channel TV Al-Hijrah.Tp bila org excited aku pun secara otomatik jd excited bila ada rombongan ke TV Al-Hijrah. Xkisahlah ekceli channel apa pun, tp first tym kat set mmg aku teruja...seronok tgk tempat yng mcm pentas tp di hias mcm kat umah. wana2 yg cantik...oh, saya amat suka....mula terbayang2 mcm na lah diorg2 yg keluar TV tu sebenarnya hanya bercakap kat set yg kecik....

30 MINIT USTAZ DON

set nie yg paling ramai org serbu bila pelepasan di beri utk ambil gambar. ada staff yg ikut ja ke mana kami pegi, mungkin takut kami mengubah kedudukan atau tersentuh dan tersepak benda yg tak sepatutnya..tp mmg best lah..aku pun mula lah keluarkan Camaro n ketik sana ketik sini....mmmm..teruja

Tp tak jumpak pon ustaz Don, klu dapat jumpak lagi best kan....Walaupun tak kenal dan tak pernah tgk slot Ustaz Don, saya pasti beliau mmg banyak mempengaruhi golongan2 muda sekarang mendekati agama.Samalah macam Ustaz Azhar Idrus. Sangat femes di kalangan muda mudi..sampai kan ceramah beliau mesti penuh...Ceramah Uztaz Azhar Idrus aku penah tengok, dia selitkan jugak kelakar2 dlm ceramah beliau, mmg menarik...dulu aku di besarkan dengan ceramah2 Uztaz Ismail Kamus, Ustaz (sekarang Prof) Ridzuan Tee Abdullah....memang best...kelakar yg membuatkan teruja nak tgk sampai abis 

dah jauh sangat menyimpang, dah lama tak tengok ceramah2 agama, hadir dlm majlis2 agama, kelas2 agama..sesekali dengar ceramah, sangat tenang rasanya!!!dulu selalu masuk kelas agama ~masa keja Maybank ada kelas agama kat surau opis, selalu gak pegi~ sekarang pun ada tp xpenah menghadirkan diri...jahil nya rasa...apalah yg ku mengarut2 nie...luahan perasaan pulak...

layanlah gambar2 tym rombongan opis ke TV Al-Hijrah nie yer..


pernah ke tengok 30 min ustaz don???tryla tengok, insyaAllah banyak manfaatnya...








 walaupun xdapat jumpak ustaz don, dpt amik gambaq kat set ustaz don pon jadilah..seronok jugak kot!!!

 

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...