Wednesday, October 24, 2012

wut shud do vs wut have do(ne)

Assalamualaikum...

Very busy woman....start je hari pertama bulan OKTOBER 2012...aku lah manusia paling bz kat Putrajaya nie...ngeeeee...menyiapkan tempahan di saat akhir dah jd mcm hobi..pdhal aku siap design semua akhir bulan sembilan lg..t p mcm dah jadi habitat n tabiat, aku hanya berjaya habiskan kerja2 aku last minute...kenapa???aku pon xpasti y..tp hakikat n takdir aku kot...last minute baru bergelut settlekan oder...walaupon aku dah start awal..mesti ada benda yg terjadi yg membuatkan aku akan tersiap last minute jugak...

bulan 10 tahun 2012...

tak pernah aku sebusy ini sepanjang tahun nie....masuk je bulan 10 (bulan2 terakhir dalam kalendar kan tym cuti sekolah)..utk org2 yg berbisnes kecik2lan mcm aku nih..n core buisness aku mmg akn buat aku bz tym2 cuti sekolah nie...

So...apa yg bz sangat aku nih???

Whut shud do??

#siapkan tempahan kad2 kahwin customer...
#edit n albumkan gambar pre wed n resepsi customer jugak...

di samping prepare:

persiapan kawen adik lelaki aku yg insyaAllah di jangka pada awal bulan 12...

#kena siapkan kad kawen
#kena siapkan goodies *tetamu**rombongan pengantin**tetamu kanak2*
#kena pk idea n siapkan dulang hantaran
#kena prepare baju utk family members..nak sedondon seia dan sekata kononnya..

nasib baik aku n kakak dah bahagi2 kan tugas:
aku uruskan:
*kad kawen
*goodies
*hantaran (dulang)
*gambar msa wedding day

kakak aku:
*bilik pengantin
*langsir2 ..
*baju sedondon kitorang ~kakak aku dah beli sepasang, n aku dah beli spasang sorang....

nmpak mcm sket tp senarnye besar jugak tanggungjawab kitorang..

asyik ulang alik nilai+KL cr barang2...

seronoknya nak kawen
tp x seronoklah kena struggle siapkan barang2..kalau kaya senang..hire je wedding planner...dia mtk wet bayar..yg penting keja siap!!!

cardassss!!!!!!!


No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...