Tuesday, October 30, 2012

Selamat Pagi Cinta :)

Poyo giloss tajuk entri..bajet romantik n feeling2 gitew macam cerita Salam Cinta....:)
bukan ape, sebab pepagi dah bangun n g shoot gambaq prewed adinda tercintas zaszas nih...memenuhi permintaan adinda n adinda ipar yg kununnya ku cintai dan sayangi (laaa sangatttt) nie..:) makan ati berulam jantung adik aku sorang ni karang...hihihii

Entri nak tayang adik ipar lagi nih...KISAHNYERRR....

Tempat shoot kat Mengkuang Dam..tempat yg paling dekat ngan umah aku lew...tp best gak lepak2 sini..hihihi...nak shoot pon xder org kaco..setakat org jogging n beriadah bersama keluarga..n budak2 sekolah bercamping dan berkawad sana sini...

sangat pagi yg tenang.....

enjoylah a few pitcha yg aku shoot...ntahla..skill tetap tak marii...aku layan jer buat2 terer..hehehehe


 




ceritera cinta sang arjuna dan dewinya....
esok aku up lg sekeping dua buat tatapan......





adios amigossss!!!!!!!!!!!

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...