Saturday, November 10, 2012

TRANSFORMERS 4 is coming....

Akum...pepagi dah update belog aku yg dah jarang2 aku bukak nie..bukan apa hari ni bangun agak awal sbb nak settlekan kain baju yg dah 2 mggu tak bersentuh...minggu lepas sepatutnya dah settle sebakul..tp malas nak kuar beli sabun basuh baju ##mmg dasar pemalas kan???## wut to do..ai mmg malas...ahaks...

tgh tggu trip kedua tgh spin dlm mesin basuh..so apa lg...surfing2la kat tenet...n WOW!!! transformers akan kembali ke panggung wayang!!oo yea akhirnya aku pon akan masuk panggung jugak buat kesekian kalinya....boley dating ngan en bear g tgk wayang!! ##utk pengetahuan semua, en bear paling tak suka tengok wayang (buat wayang dia suka..ehem **18sx) tp kalau sbb transformers dia mesti akan pegi jugak tgk wayang..hehehhe sangat syukerrrr....ley dating2..tp selalunya kalau tgk transformers dia akan belanja adik aku n adik dia sekali...mmg tak mcm berdating la jugak kan??hahahhaa itu rutin setiap kali sequel transformers kuar panggung....


tapi lambat lagi...27 June 2014 baru release ini filem..berjanggut gaklah!!baru nak start shooting!!yg pastinya ada cast baru iaitu en Mark Wahlberg...oh tolong kembalikan Megan Fox ke dalam Transformers Sequel..sgt suka dia!!!! :) n shia labeouf op kos la kena ada..klu tak mesti xbest..hehehhehe

ah terujanya..cant wait la uols!!!!!!!

Transformers: The Rise of Unicron

 

No comments: