Sunday, November 11, 2012

Penyatuan Cinta Dua Jiwa ~anda dijemput Merai

.Assalamualaikum

Saya sebagai wakil pengantin lelaki (iaitu sang adik saya) ingin bersukacita dan amatlah gembiranya menjemput semua rakan2 taulan adik saya dan rakan2 taulan sedara2 saya dan rakan2 taulan saya sendiri...

Datang meraikan dan megimarahkan majlis Penyatuan Dua Jiwa antara adik saya AZHARI BIN HAJI BAHARUDIN dengan pengarang jantung buah ati nya yg amat dia cintai #la sangat# NOOR AISHAH BINTI MOHD YUSOF aka Scha Al-Ucop #kununnya glemer# pada 9 Disember 2012 bersamaan 25 Muharram 1433H

Bertempat di No 235 A Kampung Pondok Labu Keladi, 09000 Kulim, Kedah Darulaman.

Ada lg sebulan untuk anda2 kumpul duit banyak2 wat tambang n beli adiah besaq2 okies.....hehehehhehe



Sila2lah dtg merai yer kawan2...yg tak dapat datang bolehlah baca doa kat atas ni banyak2 kali...doakan kebahagian mereka berdua yer....

N kalau nak kad bleyla tggalkan nama dan alamat penuh utk dipos kadnya :-


dan di kesempatan nie...saya nak ucapkan tahniah berjuta2 lemon tahniah kepada adik ipar saya punya adik yg dahpon melangsungkan adat akad dan nikahnya pada 10/11/12 yg lalu..pandai depa no pilih tarikh baik punya!!!! semoga berbahagia hingga hujung nyawa.....nak nyanyi sket ni "Allah selamatkan kamu...lalallalalala'' nak dengar versi penuh kena beli album lah...hehehheheh..tahniah2 tahniah tahniah...jgn buat apa2 lg no...bersanding sekali nnti ngan kakak hangpa!!!!lambat laie....sebulan lagi nooo..... :)

pitcha kredit to adik kepada adik ipar saya yg nombot 3 ~Nasyitah Yusof~

P/S:


No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...