Thursday, December 20, 2012

Hari Yang Panjang

Fuh..baru separuh hari dah rasa mcm nak berenti keje je..macam2 benda yg jadi dlm separuh hari...
Hahahhaha...

Jom conteng2 dlm blog luahkan perasaan

Xder apa pon senarnye, sesaja ja bikin panas pagi2 khamis ni, cpt2lah weekend..tak sabra nak cuti

apa yg dapat disimpulkan...

Walau sebaik mana pon kita kat dunia ni, kalau orang dah busuk hati tu, tetap nampak yang salah jer. Apa yang penting teruskan lah buat benda baik, sbb semuanya ada balasan dr Allah. Abaikanlah manusia2 nie, bukan diorang yg tentukan ko masuk neraka ke syurga. Yang penting Allah tau apa yg kita buat...

Kalau buat salah admit jerlah..mengaku tak bermaksud kalah. Tapi bererti kita kuat dan berani mengaku kesalahan tu mulia..waaaa....aku mengaku sebagai manusia biasa mmg banyak jin2 jahat dalam diri aku nie...so admit jelah. yg aku hanyalah manuis biasa yg memang biasa buat salah. n kebetulan, Tuhan sayangkan aku, semua salah aku Tuhan bg org nmpak...so pada masa yg sama, tekanan dr org2 yg nmpak salah aku secara sengaja atau tidak ni, buat aku lebih berhati2 agar tak wat silap lagi...7 tahun keje takkan satu salah pon ko dah tewas...

Kesalahan, makinan, teguran anggap je sebagai salah satu benda yg perlu ada #mcm yg terkandung dalam fail meja jugak!!!!#

so Azfa....wake up jgn down2....

abaikan je, 2 3 hari org lupa lah....

:'( mood benyek!!!!!


No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...