Tuesday, February 28, 2012

darah tinggi paaa....

perasaan kot mcm kena darah tinggi...kepala sakit sangat.mcm2 masalah menimpa.mgkin sbb bnyk sgt pikir aku yg menanggung sakit kepala...

td dapat berita sedih...msg adik kat kampung...

"Kak, mak positif breast cancer"...

menggigil beb dpt msg tue, badan rasa longlai, lutut menggeletar...terus seram sejuk mcm nak demam....kepala dah pening, air mata dah nak tumpah....ada la setitik dua yg dah tertumpah..

ni bukan entri reka2 cerita, betul2 ibunda saya disahkan POSITIF KANSER PAYUDARA...cme lum pasti stage yg ke berapa....AllahuAkbar!!! Berat dugaan buat ibunda saya yg pada saya adalah malaikat..dia adalah sbaik2 manusia...xpernah marah, penyabar, ckp xpenah tinggi suara, rajin, xkedekut...sayang kami n ingat ms depan kami semua anak2 dia.... :'(

terus aku amik phone kol adik aku..lama gak deringan br dia angkat..tp suara dia xkeluar...lama gak aku tggu...Hello hello hello...xder balasan...last2 br dia ckp hello.sah, dia menangis.aku xbley klu org nanges, automatik aku pon akan nangis... sape xsedey ibunda kita kena penyakit macam nie..bukan calang2 penyakit beb...BREAST CANCER...memang sah2 breast kena operate buang...Astagfirullah.....

Sekarang aku xpasti keadaan mak mcm ne...mak mmg xpenah tunjuk klu dia sakit....mmg sedih lah..tabahnya mak aku!!!dgn perangai abah, dengan perangai kami anak beranak yg mcm2 karenah...Wallahu'alam...

mak kena ct scan kat spital Sg Petani...pahtu terus operate..n klu perlu kena kimo kat spital Penang...hukhukhuk....berdoa je lah agar mak nye cancer masih di stage terawal dan masih boley di cure...

mintak kawan2 semua tolong doakan ibunda saya agar beliau sentiasa sihat dan ceria macam selalu2..saya tak sanggup kehilangan ibunda tercinta....saya amat memerlukan dia dlm idup saya!!!!!!!!!!!!

Ya Allah...lindungilah ibunda.....
Amin Ya Rabbal Alamin utk semua doa kalian.....






TQ UOLS.........

3 comments:

mummyrinazone beauty said...

moga mak kak az dilindungi Allah.nnt akak kena buat solat hajat selalu doakan mak akak.

mummyrinazone beauty said...

kak nanti ko bukak blog ko g design.klik kat setting pastu klik kat comment.pastu ko bawak cursor g bawah sekali carik show word verification for comment.ko klik kat no..

pastu save.
sbb senang cket nak komen nnt.tak yah taip perkataan sebelum approve comment

Azfa Bt Hj Baharudin said...

tengs nurul.harap semuanya akan ok

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...