Sunday, March 4, 2012

saya ada kasut baru

Saya ada kasut baru..ekceli kasut pertama saya. wlupon kasut prewalk, tp tetap kategori kasut kan??comey tak kasut saya...klu kat kedai baby kasut saya adalah size yg terkecik, sbb saya pon tecik..hihihihie

meroyan sebentar bersama kitkat :P

comey giler kasut Raeesa...rasa mcm nak framekan gantung kat dinding jer!!!
tajuk utama entri ni membincangkan tentang kasut baru Raeesa jer lah yerr.sbb teruja terlebih bila Raniya cakap baby ada kasut...siap kuarkan dr beg tayang depan aku..Raeesa wat dek jer, xtau pun tu kasut dia agaknya....

yg meroyan terlebih, kanak2 riang Raniya n Rayyan also kanak2 terlebih riang si Lalan yg feeling kiut...hahahahaha

Presenting......
|
|
|
|
tomey kan?????hehhehehe sangat okeh......klu dah budak tecik n geng dtg umah opkos lah ada acara amik2 gambor n mamam sampai lebam..
tp utk menghormati niat si penulis blog (akulah) yg nak diet kununnya, xdak gambar2 mencengkam jiwa yakni gambar2 makanan yg bapak nampak cam sedapp....hahahhaha

jom ushar2 gambo2......


dan lagi.....

baby feeding tym....papa try kasik raeesa makan Mashed potato...alamak, nmpak gayanya kecintaan nya juga terhadap makanan...mcm lalan n mama jugak nih...hihihihihi



jgn keluar lagi taw...ada lg gambar saya dlm blog Lalan saya nih....hihihihihi






TQ UOLS.........

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...