Monday, March 12, 2012

besday punya hal!!!

Nie bukan entri mencurahkan perasaan cme entri nak tayang bakat yang ada.Tak terer mana pon tp ai mmg ske wat2 benda2 remeh+memerlukan otak yg tajam...klu buat benda yg tak sker wat mmg mengamuk jugakla kan.Tambah2 wat benda tue, bukan dgn rela hati tp keterpaksaan.Ketereran aku pon bukannya bley di banggakan sangat pon.Org len lagi kretip...Tp dah minat n cenderung aku ke arah itew, tak tido satu malam pon aku tak kisah...

bila benda yg dah dibuat siap, org tak puji pon takpe.cme aku akan kecik ati klu org tak appreciate.bersengkang mata satu hal, semak umah pon satu hal, suami kurang kasih sayang pon satu hal, n paling sadis rs bersalah amat bila suami mintak aku masakkan sbb dia lapar, tp sebab terlalu tekun terhadap keje2 kretip langsung suami tidur dalam keadaan lapar...dia tunggu aku siapkan keje aku sampai tertidur.kesian...nsb bek dia paham..esoknya pg2 dah bangun pahtu g cr sendirik sarap kat dapur...sbb isterinya masih terbongkang akibat tidur lambat...sabtu ahad takpe la tidur n bangun lambat.... :P

ekceli yg aku membebel dr tadi..mcm kerja rumit, mcm handle masalah negara, ape yg aku buat???

seperti biasa, aku wat kad besday utk budak2 opis.....

nsb bek minat...klu tak HAREEEEMMM la aku nak bertungkus lumus kononnya utk opis tercinta.Sblm2 nie aku bertungkus lumus, langsung tak appreciate.Akhirnya aku majuk!!!!Mr.Bear marah gak klu aku buat kebaikan utk opis nie.Takut hati bini yg cpt sensitip+emo nie terhiris lagi.Sekang sangat2 berjaga2 agar hati sendiri tak dicampak ke laut demi opis tercinta... BUWEX...tanak stress2 sbb akhirnya aku jugak yg sengsara....

Tahun ni AJK Kelab dah lain...Pengerusi agak boley di harap!!!Klu pengerusi bagus, hopefully anak2 buah pon akan turut bagus w/pun aku mmg dah paham sgt perangai sorang dua yg mcm bagus je tp bagus tolak keje kat org len, n dia dpt kredit..

Halalkan jer lah...

Takmo PHD sangat as...kita tunjuk kat dorg ape yg ko aderrr....
Ai boley buat ni...U boley??????
(riak kejap...pulihkan trauma hati yg pernah kuciwa+ lara)



tak cantekk mana pon...tp ko ado???? :)
urghhh kualiti gambo dr kamera murah...sangat tak ske....
(mls nak kuarkan Mr.Camero ~kamera aku)


Hari Sabtu start wat..
sampailah ke petang Ahad yg bahagia
tgh hujan so tak panas n bahang...aku pon berkarya dgn penuh teliti+gembira

Ribbons yang dah siap di bentuk2 kan......sedia utk di lekat....

pena kaler kali yg baru aku beli...suke suke suke

hasil tak seberapa tp ai loike sangattttt!!!!!!!

nie utk kaum Hawa..mestila country rose yg femes

nie utk kaum adam...more to abstract...Mr.Bear yg pilih wrapping paper nie...simple dia cakap..tp dia komen ribbon tak berapa kena....ada aku kesah..anggap jer ketidak sempurnaan itew sebagai SENI....... :)
Kalau kita kena wat seswatu yg kita suka mmg sgt bahagia walaupon tak dapat bayaran!!!!!
Ikut mood jugak senarnye..klu mood takder mmg xdapeklah hasil yg membanggakan...
akan come out with more desugn in the future...InsyaAllah...Tp kalau aku malas nak pikir, mmg design nie jerlah for the whole opismate n the whole year......

Doakan saya rajin utk berkarya!!!!!!!!adios!!!!!!!!!!!

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...