Monday, March 12, 2012

So Into Pink.......

Saya suka warna ping....anything in pink was so nice to me.Recently, saw some reviews about new Nikon product in town. The Nikon J1 Limited Edition..dah jadik giler...review the price also, RM2k++ aiyokkkk hati dah suka, tp duit tarak......huuhuhu kalaulah tunggakan selepas pelarasan gaji mencapai RM2k....huhhuhuhuhu....sadesss......

Ada sesapa nak adiahkan saya dis hearthrob Nikon tak???please please...klu la Mr.Bear taw aku ngah meroyan kamera nie, mati aku!!!kompom akan di bantah!!!

Cuba korang tgk gambar kamera nie, n katakan kat aku yg korang tak berminat.....
Argghhhh....want dis for my besday anyone!!!!

camno tak meroyan...even the box was in pink!!!!completely totally pinka....
 Gambar pinjam dari site org...sebab teruja sgt!!!!tak boley berfikir secara rasional akibat kepingin!!!!!

Comes with two lenses..only dis pink kaler complete with two lenses..other colours got one lense (kit) only....look at the strap..wow stunning amat, gojes amat.... **wink**.


Ya Allah......help me fulfill my willings...........amen!!!

baju sejuk also in pink..klu dpt camera nie tak payahla aku angkut D90 aku ke hulur ke hilir....i'm sure dis camera also got DSLR features as well....
susahnya kalau dah kecintaan terhadap gadget....Mr.Bear cintakan kereta!!aku lak kamera...kan senang klu takder fond....huhuhuhuhuhu

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...