Sunday, December 25, 2011

cruise sana sini 25th Dec.....

Ho Ho Ho....
Selamat Menyambut Hari Natal.....

Yeay, jenjalan lagi. Kali ni jalan dekat2 ngn umah jer..gi Cruise Tasik Putrajaya....
Harga tiket utk dewasa with MyKad adalah RM30 manakala children atas 4 ke 12 tahun adalah RM18...

Kakak pakai npakej utk 2 dewasa 2 children iaitu RM86......hehehehhe

mula2 mestilah naik Cruise dulu...kejap naik kt atas..kejap duk kat dalam, kejap duk kat depan cruise, pahtu naik atas balik....lebih kurang setengah jam kot cruise ni bwk pusing2...frankly speaking, mcm xbest pon ada gak...klu aku org luar mungkin best..tp sbb hari2 dah tgk putrajaya..feeling teruja tuh xder...hhihihii...tp tgk org lain mmg enjoying themselves la....except for me..lebih kpd menjadi guardian/bibik kpd budak2 jerr...hahaha...yg penting aku ikhlas nk tgk2 kan dorg..hihihi





pah dah cruise masing2 dah lapar...so apa lagi...
kami berjaya menNANDO's kan diri sendiri ngn hidangan yg mmg puas ati....
aku sangat suka rasa ayam nando's n also their specialty SAUCE peri-peri...dan yg pastinya CHIPS fries adalah yg terbaik.....











Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...