Monday, December 12, 2011

majlis tunang adik ai...

Haritu mood malas..main link2 jer ke blog lagi satu. So, harinie, aku ada ms sket, leyla nak upload n cerita sket2...

actually sessi memperkenalkan ahli baru Hj Baharudin's
boley ke kata ahli baru o introduse sebagai BAKAL ahli baru jer..
konpius nie..hehehehhe

adik aku dah bertunang
10 Disember 2011..Alhamdulillah majlis berlangsung smoothly...Licin jer..hehehehe masing2 sonot giler...
ngan aku2 over excited..teruja melampau
smpaikan dgn rela hati offer diri utk buat hantaran n amik gmbar..hihihi
rela hati gitew you!!!

first of all nak kenalkan my bakal adik ipar dulu..tunangan adik aku..


niela bakal adik ipar aku..klu ikut IC nama dia Noraishah bt Yusof, tp kitorg pangggey Sha jer...santekk kan!! nie la 1st tym aku jmpe dia, klu tanpa mekap xpastilah plak mcm ne rupa parasnya..hehehhehe

Sonot mmg sonot lah...satu family teruja sbb adik aku nie bukannya jenis nak serius2 nie.tetiba jer dia serius nak masuk meminang dak Sha nie..tu pun baru je kenal 4 bulan. Mgkin dah jodoh kot..harap2 jodoh berkekalan sampai akhir hayat lah...mintak simpang lah dr terputus d tengah jalan....


masa sarung cincin...tgn mak aku n tgn dak Sha..hehehhee..amik gmbar tgn jer kan..hehehhehe
as a sisiter aku doakan agar adik aku bahagia sampai akhir hayat..n semoga sha dpt tahan ngn perangai adik aku n overcome it....Moga kalian berbahagia dan saling menyayangi setia sampai akhir hayat korang...all the best to both of u.....Love korang sesangatttt!!!!!!!!!!



Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...