Monday, December 5, 2011

Susah gak ek nak menulis bg org baca. n yg lebih penting nak tarik minat org singgah blog kita....mmg susah!!sbbnye susah, sbb kurangnya bakat menulis n mengarang..ok la tue...saja suka suki buat blog sendiri.. :)

hehehe..mcm biasa blog aku mesti nak cerita pasai anak2 buah!!!

mestilah...rindu aaa kat dorang..so apa lg...terjah jer umah kakak aku, bukan jauh pon..Ampunk jerk...

pandai n konfiden gila angkat adik dia..cme kakak aku risau sbb dia ni ganas sket...

budak zaman sekunk nie....mmmmm



raniya n her treasure box....peti harta karun dia panggey

she react when i talk to her......tp mcm buat mke "ada aku kesah" jer..hihuhuhu


Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

1 comment:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...