Friday, May 27, 2011

bila nak terer

MMM, dah brapa lama terjebak ngn DSLR..tp aku masih lom dpt hasilkan gambar yg cantik...puncanya sbb malas nak mampus...
1)malas nak practice
2)malas nak g kusus
3)malas nak outing amik2 gambo
4)malas nak pegang kamera besar2 stiap kali nak kuar

mcm2 la malas nye...sbb tu lah xpandai2..sape yg salah???saya lah..hehehheheh....
skang ni baru nak mule balik, bukak tutorial, belajar sket2....insyaAllah..akan ku cuba hasilkan gambo yg terbaikkk....

ni antara gambo2 malam (sunset) yang aku paling ske..ni pon gmbor tym aku ngan D60..ngn D90 aku lom bejaya amik gmbo mcm nie lg....


ni gambo terbaekkk....sgt2 ske gambo nie......huhuhuu....xedit teruk2 pon..adjust saturation/hue jer dah dpt hasil mcm nie...bilalah nak dpt captured mcm nie lg..huhuhuhu

No comments: