Tuesday, May 31, 2011

jenjalang di teluk batik

27-29 Mei 2011...xtvt meletihkan diri di teluk batik,lumut

Gerak dr Putrajaya around 7pm..g anto si Awang kat Segambut, baru gerak...lum sampai sg buloh aku dah koma dlm kete..tggallah laki aku drive sengsorang..kesian dia..mle2 mmg dah d beritahu oleh kakak aku..exit kat Bidor..tp akibat aku yg terlena..sampai ke Kuala kangsar cr exit Lumut xjmpe2...last2 pusing balik masuk ikut Jelapang...around kul 2am br sampai ke tempat penginapan....sampai je otel pengsan aku laki bini sampai esoknye bile abah aku dok tepon ajak turun makan...kuikuikui
Lepas je makan gerak g Teluk Batik..xtvt bebas (riadah) dimana kakak+adik n anak2 kecik g mandi manda kuak lentang smpaila kena sengat ngn obor2 terus naik tukar baju...kuikuikui...mcm biasa abah aku xsihat so nak jln2 lebih2 pon xdapek la sbb kesian dia kena tggu lama...xsmpai 3 jam pon kat pantai dah tukar2 baju n besiap2 nak balik otel...
Sblm balik g cr makan lu, lunch smpai lebam...pahtu balik otel mandi solat golek2....then gerak ke Pekan Lumut n bershopping dgn jayanya...tp spt biasa jgk xdpt nk berjalan2 dgn bebas dan bahagia sbb tpaksa tinggal abah dlm kete sbb dia xlarat nk berjalan n xder wilcha utk di tolak...huhuhuhu...sptla aku beli jajan2 kat kengkawan n 4 helai t-shirt utk aku n hubby....

hari pertama ~ bersukan air di pantai Teluk Batik


my SIL n my niece...tgh kire jari nak buat peace xjadik2

xtvt ke2- bersukan air di swimming pool otel

xtvt ke 3- bersukan air di Marina Waterpark

my big bro ngn doter si Pemalu Insyirah

hari ke 2 - berlagak bergaya dgn kete baru kakak aku..kuikuikui.....Grand Livina, pemanduan ibarat sedan, fungsi seakan MPV...wat iklan jap

ni bergaya lak dpn VIVIan adik aku...kuikuikui...asyik belagak ngn kete org jerrr kan?????hehehehhe

alki aku jadik tak ketahuan stlh cubaan mengambil gambrnya berjaya...belagak mcm artis femes je, xske org amik gmbo dia

cbe menahan kepanasan

marina cove villa......bolehla, affordable la jugak cme makan mcm kureng jerk...

rayyan with his Otromen Keychain...

xtvt menajamkan minda dan menanamkan semangat patriotik+cintakan negara dgn sejarah2 malaysia

kompleks sejarah pasir salak....sgt2 beneficial dpt dtg sini...cara pendekatan awam to history amat2 berkesan2

abang aku - tym ni panas yg amat sgt

hubby abah n mummy ngah berbincang...ntah bincang ape ntah tu serius amat

otw nk balik singgah tgk menara condong teluk intan

inilah hotel yang dah d tempah kakak aku sebulan lebih awal...arga semalam adalah rm260 (apartment 2 bilik)


 Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...