Thursday, June 2, 2011

pemangsa yg berjaya

klu bukak blog aku, korg msti terpikir btapa kuat mkn nye aku n d geng..heheheh...laki aku ckp kami nie geng PIRANHA.pantang klu ada majlis mkn2 nie..klu xder kami sendiri akan g cr mkn..hehehhe..aku akui aku mmg kuat mkn n cpt sgt terliur klu tgk makanan...aku kan pemangsa yang berjaya..kali nie jauh mengembara, chewah..g mkn kat Nilai jauhnya..perghhh...berbaloi2 g jauh2....sbb2nya :
1) pergi dan balik ada driver siap naik WISH lg..hihihihi
2) mkn di tanggung percuma Halalan Toyibban.....ada bapak ayam tukang bayar..hahahhaa
3) price mknn yg mahai2..aku xkan g lg kedai tue...:P
4) mknn bole tahan sedap lah....tp pd aku x worth it dgn arga lah...
wajah2 pemangsa...hahahhaha

yg kecik tu nmpk jer kecik..tp dialah ibu kpd segala piranha kahkahkah jgn mare kakjue

our bapak ayam....(jd bapak ayam tym mkn free jer)

mke xsabar nak melantak...yumm yummm

choc-A-chino

chiken wings (6pcs for RM16)

chicken wings ni sedap gak...sbb mkn panas berasap terangkat...hihihi..tp colek dia masin

lamb shank (RM25.90)

LAMB SHANK dlm stew soup

asam pedas isi ikan jenahak (RM10 sepotong)

Udang kertas masak lemak cili api (RM15 sepinggan ~dalam 10ekor sepinggan)

Gadhak Gadhakkk.............Nom Nom Nom

sorry..kualiti gambo kureng memuaskan...camera henpon la kata kan..hehehehhe..ni ialah sepinggan Kangkong Grg Belacan

nielah kedai tue...kedai Aunty Aini's......jalan OTW ke Sendayan

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...