Saturday, June 25, 2011

kukis kukis kukis....COOKIES MONSTER:P

Nom Nom Nom...ske2 join kelas wat kukis...
Venue: kompleks Kejiranan Presint 11
Fee: RM15 sahaja...murah kan????Perbadanan dah subsidi separuh..hehehhee

Mcm xcaya aku join kelas kukis, sbb aku bknlah jenis penyabar nak tggu kukis masak dlm oven..tp aku join jugak, juz nak menambahkan ilmu di dada..ewah ewah...tp kukis aku cntik n aku really2 enjoy tym nk decorate kukis aku...sgt2 best....buat outline, pahtu wat flooding...wat polka dot besssstttttt sgt2....







wat outline dulu.....

pahtu taruk flooding.....inilah hasilnya...hehehhehe


mekjue pnya hasil

kak raji pnya hasil..hehehehe
Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...