Thursday, June 16, 2011

besday treat ~ mekjue+azie

Makan tym...spttnya entri nie be4 g AF tp sbb mls nak bluetooth gmbo dr henpon, so jdlah entri nie terlambat sedikit....

Mle2 planning nak g mkn kat Cyberjaya, ayam penyet, tp ada lak cerite kuar dengdorg nmpak botol arak kat belakang kedai. Jadi, kami pon tukar plan...g mkn ayam penyet kat Wong Solo Bdr Baru Bangi....Rasa2 korang, best x mkn kat situ...pada aku ~TAK SEDAPP!!..hehehhe jahatkan aku...sbb dia xbg aku sup kosong free sbb tue xsedap..kihkih..tp ramai org n arga dia mahal..klu kat cyber nasi putih baru RM1.20 tp kat ctu arga nasi putih RM2.20...mahal nyer...huhuhu....tp sbb FOC aku bedal sume...tp air dia mmg gila babi mahal..air limau ais pon RM3.50...aku xsmpai ati nak oder air mahal2 wlu pon org nak lanje..tkt org yg nk belanja kne byr memahal..aku pikir jgk ati n poket org...spttnya belanja mkn nie jd benda yg "IKHLAS"..xnak lah jd benda yg ter''PAKSA" buat...aku actually xkisah pon belanja kat mn, budget besday gurl brapa...just belanja sbb ianya adalah SIMBOLIK persahabatan kami se geng...klu xlanje pon xp..jgnla sbb bnda lanje2 nie..ada yg terasa ati, makan ati...takut bnda yg spttnya ikhlas n halal...trus jd xhalal sbb xredha...mtk simpang lah dr jadi bnda2 mcm nie....so kengkawan yg lain...ley enjoy PIX di bawah....pape pon, ayam penyet set nie dah jd taik pon...hahahhaha







Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...