Wednesday, June 22, 2011

Seakan ada yg tidak kena...

Sekarang, asal bukak fesbuk jer, org post gambo anak..lebih sadis lg klu profile pix pon gambo anak jugak..adoiyay...dah hampir 4 tahun kawen, lum sekali pon aku ada tanda2 membolehkn aku anak.bkn xley beranak..g check doktor aku sihat, suami pon sihat.adala tue, sbb nape tuhan xnak kasik aku anak..pecaya je lah dgn qada' dan qadar tuhan..setiap apa yg berlaku msti ada hikmahnya...InsyaAllah..

Sekang nie klu tgk org bawak baby/org peknen aku ada rs sedih jugak lah..jauh d sudut ati aku jelez..tambah2 pulak bila ada d antara kwn2 yg taruk nama baby diorg dgn nama2 y aku plan nk bg kat baby aku (klu aku beranak nnti)..dah bnyk dah nm yg d kebas org...huhuhuhu...sgt2 terkilan...nnti aku nak taruk ape nm baby aku????...huhuhuhu.....

P/S: kawan2 doa2kanlah kebahagian aku n suami..semoga aku pon dpt merasa sakit bersalin+susahnya besarkan seorang anak+tersenyum sorg2 kdg2 tergelak besar tgk kaletah anak+menangis gembira saat anak panggil aku EMAK sblm tutup mata buat selamaNya...Amin....


teringin sgt nak twins...xkisahla baby boy ke baby gurl ke..or boy n gurl...mmmmm.......harap2 dptla menjadi kenyataan.....:(

Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

1 comment:

Wanie Samani said...

Amin...as plis jgn wat B sedey... B pun xde bby lg, qemal pun sama... kita sume serupa.. Insya Allah ada rezeki kita sama2 peknen reramai ye as.. B pun terubat jugak luka tu sbb join forum hamid arshat tu... ramai geng yg ada masalah yg sama, sihat & normal tp lom ada rezki.. sabar ye as :) cesenyum cesenyum :))))

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...