Monday, June 20, 2011

Leha ooo Leha....

Dua hari lepas aku baru tahu yg peneraju utama cte Nora Elena gadis yg laki aku gila2kan dr dulu merupakan adik penyanyi kiut ala2 mix Sam Bunkface...aku dpt tau dr adik aku...Si Leha (panggilan laki aku) nie mmg comey..body pon mantap..mcm xsangka yg dia nie budak kanyaq(budak2 laaa~itu bhsa kedah) lg, dia lahir tahun 1990, betul la kan still teenagers ak???:P.....yg lagi aku xsangka..dia adalah adik SAM...aku mmg minat lagu2 bunkface..Sam pon boley tahan comel+sengal gak...gila2...mmmm, aparaa aku nie, mmg ketinggalan zaman...mmg xtau n mmg xsangka pon yg dorg ni siblings....2-2 talented, 2-2 kiut, 2-2 ada cr tersendiri.....



P/s: mak dia org puteh kot....anak suma comey2 ala pan asia gitu :P


Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...