Wednesday, June 15, 2011

demam akademi fantasia musim 9~part II

sambungan lg dr entri lps....sbb panjang citer nyer....hehehehhe

Kul 8.30 rmi org dah berpusu2 kat dataran. Tym ni aku mcm org ilang akal kejap, sbb for d very 1st tym aku tgk punyala ramai artis2 yg tantekk2 n encem2...walaweh kasut 4inci tingginya...wawawa..nsb bek xjatuh....teruja dpt tgk terlalu ramai artis yg tercarik2 tempat duduk...paling excited ble tgk SAM BUNKFACE sbb ai mmg ske bunkface.....yg lain2 xteruja sgt2 la..biasa2 jer.. cme ske sgt lah dpt tgk artis2 nie..mcm AMY search aku slalu tgk sbb ms zaman KLCC menjadi rumah ke2 aku, slalu aku nmpak amy berdiri dpn shrooms ngn bini dia yg tinggi lebih 2kaki dr Amy..heheheh..tym tue dia rambut panjang lg...pahtu skang dia selalu wat konsert kt putrajaya so slalu la dpt tgk dia life (wlupon org len excited giler dpt tgk amy sbb dia kacak++)....antara artis2 yg aku smpat tembak spt pix2 berikut....(xdpt nk tembak peserta AF wat show sbb ada minah fotografer nie mcm bagus n selfish nk gmbo dia sorg je cantik berdiri kat depan aku smpai rs mcm nak baling botol tupperware jer kat kpala dia)...hangin satu badan....yg pastinya utk mlm tue, HAZAMA mmg ptt menang n AZRI mmg layak tmpat ke4 sbb suara xdinamik...hehehhe...FINA n LENA menten sbb sora masing2 mmg power esp FINA.....


















Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...