Monday, June 20, 2011

dustbin=ME??????

Klu kat kg org kuat mkn nie, di gelar tong MDKT..tong sampah Majlis Daerah Kulim Tengah :P aku rs aku ley di ibaratkan tong MDKT jugaklah...heheheh...nak taw kenapa, sbb aku nie keje mkn jer oopss lebih tepat lg makan FREE..itu senarnya..name je berdiet tp lately semua bnda aku bedal..semalam yakni AHAD, 19 June, adik aku lanje mkn kat Johnny's.selama nie aku mkn nasi grg set jer tp semalam adik aku lanje mkn steamboat..dgn perasaan penuh tamak (adik aku yg mengoder~kebelakangan ni dia pon dah kuat mkn lebih ganazz dr aku)...oder set steambot utk 2 pax (RM29.90)+nasi putih for 2 pax (RM1.40~satu mangkuk 70sen jerr)+chicken wings 5pcs (RM9.90)...nmpak bnyk sket tp ditambah ngn soup steamboat..mcm nak pecah perut kami...smpai tapau ayam wak balik utk mr huBB....








Kesimpulannya mmg terbaekkkk wokkk....hehehehhehe...
Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...