Monday, June 6, 2011

CINTA HATI..:P

Selain Muhd Fazizul bin Dilah, aku ada kecintaan terhadap benda lain jugak..wlupon cinta aku terhadap lelaki itu adalah tiada terbatas dan mengatasi segalannya. heheheh...suspender tullah..hehehhe...senarnya aku ada cinta hati yg lain...diantara cinta aku adalah kete buruk aku si abang Awang dan si adik Ayoub..aku cintakan sahabat aku Encik Kamera sekeluarga...cintakan lappy n saudara segadgetnya mr hardisc.....n aku jugak cintakan mereka2 yang encem2 kiut2 dr negara yg sepatutnya aku berasal KOREA...hahahahhaha....sekang nie tgh cintakan sorang mamat nie..encem sgt...sweet sgt...cute sgt...trendy sgt...hehehhehe...mr jang geun seuk.....hehhehheheh...skang nie tgh tgk balik sume cte2 lakonan dia...arini layan CRAZY TO WAIT..ni bkn drama ini adalah movie....

lakonan nya dlm Crazy To Wait...wlu bagaimana sekalipon gaya rambut,watak,pemakaiannya...dia adalah yg tercomel di hatiku...kuikuikui (poyos keterlaluan)
Semua yang saya cerita semestinya berlaku dalam hidup saya...enjoy my story k...

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...