Thursday, October 2, 2014

Episod 10 ~Julai~ Happy Birthday To Me

Julai memang bulan yang amat-amat aku suka. Bukan sebab besday aku bulan Julai, tapi sebab birthday mak aku pon bulan Julai. Dan nombor 7 adalah nombor kesukaan aku.

3 Julai 2014 
takde sambutan takde apa pon...kek???memang takde jugak..Cuma wish wish dari kawan-kawan jelah..Aku pon memang tak pernah harap apa pon...Cuma bersyukur masih diberikan umur yang panjang dan peluang untuk aku bertaubat..In Sha Allah...

Resolusi??? Nak kehidupan yang lebih bermakna untuk aku dan suami ja. Tahun ni aku langsung tak pikirkan soal ZURIAT...bukan apa, dah tak larat nak sedih-sedih. So selagi kami berdua ni, kami enjoi je seadanya cara berdua...kawan-kawan keep on bersalin dan mengandung dan bersalin...Dah rezeki kami kat situ tak de...Redha dan Pasrah di samping berdoa siang malam untuk rezeki yang itu....In sha allah.ada sebab di atas segala dugaan nya...hehehhehe

Bear macam biasa memang buat tatau ja...paling kuat pon dia akan kata
" Abang pon tak sambut besday abang"
ok abang, ai tak kisah pon...tup tup...

ERMMMM...dapatlah seketul jam tangan...Alhamdulillah rezeki Allah nak bagi...

K bai...
Sekian Dulu

No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...