Thursday, October 2, 2014

Episod 9 ~June~ yang damai

Bulan June tak de apa sangat pon...tak berjalan mana pon...cuma balik ke kampung selama 6hari dari 22/06 hingga 27/06..sangat sekejap bagi aku. Balik kali ni, adalah balik terakhir aku untuk tengok ABAH...tak sangka ni juga kali terakhir jumpa dan bercakap ngan ABAH...bila ingat lagi memang sedih sangat.

Aku sayang abah aku, walau macam mana sekali pon kisah lama antara kami, Abah tetap Abah. Abah tetap orang yang paling ambil berat tentang aku. Antara anak-anak dia, aku tahu..aku adalah anak yang paling menghampakan dan melukakan hati dia. Apa yang jadi antara kami biarlah tuhan saja yang tahu...Semoga tuhan mengampunkan dosa-dosa yang aku lakukan kat abah...

Ya Allah..Jahilnya!!!
Semoga roh abah tenang di sana bersama Maha Pencipta.....Rindu kat ABAH sangat-sangat....

Sekian~


No comments:

2020 dan blog Azferrr

Assalamualaikum WBT Entri pertama untuk tahun 2020 setelah hamper dua tahun xjenguk blog. bertemu kita kembali. uish dah tumbuh Lalang da...