Monday, September 29, 2014

Untold Episode ~ Entri Campak Belakang

Bulan 9 tahun 2013 yang lalu...lahirlah anak buah aku yang ke 8...Alhamdulillah...its a boy!!! Named Adam Qalish Ilman bin Azhari....shomelll....Mula2 tu Adam langsung takmau kat aku, pantang amik je nangis..so aku agah dari jauh je lah..dari jauh bleh lak senyum2 ngan aku..hahahhaha

GERAM GGrrrrrrr...Biasalah...Adam cucu kesayangan dua2 belah tok kot...Sebab Adam cucu first belah family adik ipar dan dia plak mmg duduk ngan mak aku...so amat2lah manja...sket2 nangis sket2 nanges...

Tapi sekarang dah buas..dah aktif...dah nak boleh kaki dah....Dgn aku pon dah tak takut sangat dah. Tak kisahlah asalkan dia membesar sihat dan menyenangkan ibubapa dia..


Seperti biasa, aku tumpang seronok anak orang jer!!!


Ni Lalan ngan Adam first date...heheheh first meeting Adam..mama Adam dalam hari lagi...

And he grew up beautifully perfect and charming....enjoy the rest pix...








Miss you Adam...lepas2 ni, Lalan leh stori mori pasal awak....yer cayang!!!

Babai....stori Adam end here for now..sambung lagi karang2....


No comments: